В
средата на ХХ век професор от Мюнхенския университет установил, че
Земята и нейната йоносфера образуват гигантски резонатор, където се
разпространяват вълни със свръхниска честота. Образуването на стоящи
вълни в такъв резонатор било наречено „резонанс на Шуман”.
Науката отдавна се опитва да обясни благодарение на каква енергия
екстрасенсите чрез силата на мисълта движат предмети и лекуват. Атомният
физик Роберт Бек измерил вълните на главния мозък на екстрасенси по
време на сеанси и установил, че те съвпадат с вълните на Шуман.
В такива моменти вълните на лявото и дясно полукълбо на мозъка са равни
по честота и противоположни по амплитуда. Това води до образуване на
стоящи вълни, в които един вид енергия се преобразува в друг. Те
взаимодействат с вълните на Шуман, получава се резонанс и така
екстрасенсите получават достъп до колосалната природна енергия, с чиято
помощ оказват съответното въздействие. Всеки човек може да получи достъп
до нея – стига двете му мозъчни полукълба да работят синхронно.
По принцип нашите думи и мисли се материализират при резонанса между
стоящите вълни на главния мозък и тези на окръжаващото ни пространство.
Именно този резонанс води до превръщане на енергията на думите и мислите
ни в конкретни събития.
Така човек може:
- да получи информация за бъдещето;
- да поправя възможни негативни последствия от събития, които още не са настъпили, но могат да настъпят, и т.н.
Това, че мисълта и думите са материални, неведнъж е потвърждавано
експериментално. Опитите на японския учен Масару Емото, например,
доказаха, че под действието на нашите мисли водата изменя структурата си
и има „памет”. В основата на мирозданието лежи единна вибрационна
честота, способна да пренася нашите емоции на окръжаващите предмети, в
това число и на водата. Явно думата не е просто звуково изражение на
определен предмет на мисълта, а количество енергия, благодарение на
която се наблюдава въздействие.
Методът за въздействие
Всичко започнало през 2000 г. с една поръчка за създаване на
аудио-файлове, спомагащи за отварянето на чакрите. Известно е, че на
главния мозък на човека са присъщи няколко вида активност, съответстващи
на биологическото и психологическо състояние на организма.
Делта ритъм – високоамплитудни вълни от порядъка на 500 мкВ, честота 1-4 Хц. Проявява се при дълбок сън.
Тета-ритъм. Вълни с честота 4-7 Хц с амплитуда 70-150 мкВ. Възниква при бавен сън.
Алфа-ритъм. Съответства на честоти от 8 до 13 Хц, средна амплитуда 30-70
мкВ. Наблюдава се при спокойно бодърстване със затворени очи.
Бета-ритъм. Диапазон от 14 до 30 Хц с амплитуда 5-30 мкВ. Съответства на състоянието на активно бодърстване.
Гама-ритъм. Диапазон от 30 до 50 Хц. Амплитуда на вълните – под 10 мкВ .
Този ритъм се наблюдава при максимална съсредоточеност, тревога, изблик
на гняв.
Ясно е, че с намаляването на честотата на вълните на главния мозък се
увеличава техният електрически потенциал с 10 мкВ в Гама-ритъма, до 500
мкВ и повече – в Делта-ритъма.
Файлът за медитация трябва да е с честота от 4 до 7 ХГц, съответстваща
на бавен сън, защото за постигане на медитативно състояние е нужно пълно
отпускане на мускулите и отстраняване на емоциите.
Но нашият слухов апарат възприема акустичните колебания, чиято долна
граница е 16 Хц. Честотите под това ниво не се възприемат от ухото. Как
чрез звуков файл може да се активизира мозъка така, че в резонанс с
възприемания звук да работи на честота, минимум два пъти по-ниска от
прага на чуваемостта?
Радиотехниката отдавна е решила тази задача. С микрофон могат да се
запишат звуци, възприемани от ухото – посредством мембрана, която
извършва колебателни движения в такт със звуковите колебания. А възможно
ли да се запишат на магнитофон колебанията на въздуха, които човешкото
ухо не възприема? Да, но с помощта на някои технически хитрости.
Записаният нискочестотен сигнал трябва да се възпроизведе със скорост,
няколко пъти по-висока от обичайната. Свивайки сигнала във времето, ние
увеличаваме неговата честота. Така той се оказва в диапазона на
възприеманите от ухото честоти.
Как звучи слънчевото време или наближаващият дъжд?
В обичайно състояние нашето ухо не възприема колебанията на атмосферното
налягане, които стават много бавно. Приборът, който въз основа на
измененията на атмосферното налягане „чува” времето, е барометърът. За
целта се използва мембрана, реагираща на изменението на въздуха. За да
се „чуе” предстоящото време, трябва в края на тръбата на течностен
барометър, която трябва да бъде запоена, да се монтира чувствителен
микрофон. В запоения край на тръбата измененията на атмосферното
налягане ще предизвикват колебания в мембраната на микрофона. Ако
няколко часов запис се възпроизведе със скорост, няколко пъти по-голяма
от обичайната, колебанията на атмосферното налягане стават чуваеми
звуци, които е трудно да се нарекат хармонични. Натрупана е цяла серия
„свити” звуци под формата на цифрови файлове, съответстващи на
различните състояния на времето. В такъв „свит” вид те могат да се
възпроизвеждат. Но ако ги върнем в изходно състояние, не можем да ги
възпроизвеждаме, доколкото на съвременната динамика не са по силите
колебания под 10Хц. За възпроизвеждане на свръхниските честоти е нужно
сигналът първо да се свие, след това по неговия контур пространството да
се запълни със сигнали с висока честота и после да бъде върнат в
изходно състояние. В радиотехниката този сигнал за предаване на големи
разстояния се „напълва” с високочестотни колебания с фиксирана честота, а
в случая са използвани хармонични колебания върху основата на „розовия
шум”. Той се характеризира с това, че неговата спектрална плътност
намалява с намаляване на честотата.
Такъв звуков сигнал е хармонична последователност от приятни за слуха
звуци. Установено било, че модулираният звук оказва влияние върху
окръжаващата природа и че при определени условия е възможно да се получи
резонанс между изкуствено генерируеми звукови колебания и вълните на
Шуман с удивителни резултати.
След като чуели модулирания файл, до 90% от хората без специални
способности безпогрешно определяли на какви промени във времето
съответства той. При това интуицията им рязко се повишавала – тя се
активизира при честоти под 8Хц – при дълбок сън. Докато сте будни, тя е
изключена.
И така, с помощта на аудио-файлове с модулирани сигнали от 0,01 до 8 Хц е възможно интуицията да се включи и докато сте будни.
Емилия Манолова
Наука, Феномени
http://vr.ffwpu.eu/?p=665
вторник, 19 ноември 2013 г.
събота, 9 ноември 2013 г.
БИЛ ЛИ Е ХРИСТОС АСТРОНАВТ?
Космическите полети в средновековната българска иконография
Прастарите свидетелства за посещенията на българските земи от представители на чуждопланетен разум във вид на рисунки, предмети и мегалитни съоръжения продължават да пораждат спорове, засягащи техния исторически и културен контекст и приложимата при тълкуването на тяхната символика научна методология. Въпреки съмненията и подозренията за мистификация на авторитетните специалисти, по-късните епохи не опровергават, а утвърждават в архитектурни композиции и художествени образи с религиозна тематика семантичната приемственост на идеята за космическите пришълци. Православната ни иконография е най-вълнуващото доказателство за интервенцията на висши технологии и същества в духовното и материално пространство на българската нация.
Пръв изследователят Ивайло Петков забелязва аеродинамични тела с ракетоподобна форма върху иконите “Възкресение господне” (Созопол, ХVІ в.), “Преображение Господне” (с.Присово, ХVІІ в.), “Успение Богородично”, “Преображение” (с.Добърско, ХVІІ в.), в обковката “Слизане в ада” и другаде. В старата църква “Свето преображение Христово” от ХVІІ век може да се види добре запазена икона на свети Харалампий, в която зографът е изписал облака само до половината, а другата възпроизвежда като апарат, движен от реактивни струи. Над входната врата от 1732 г. на църквата в Роженския манастир се различават две капковидни летящи тела, които се отдалечават хоризонтално помежду си, сподиряни от вихри. В тяхната сърцевина се намират хуманоидни същества, които гледат в посока, обратна на движението на въздухоплавателните апарати. На други изображения по стените на църквата библейски пророци и християнски светии се издигат и спускат в ракетоподобни тела. Друга забележителна сцена е художествено възпроизведена в параклис недалеч от Рилския манастир. От лодка, подобна на банан, излизат множество хора, а в задната й част се забелязва подобие на двигател. Летателни апарати с банановидна форма са един от основните типове предполагаеми космически кораби на пришълците, които се свързват с прословутото нашествие на НЛО над Белгия. Емблематичен пример за сходни, но световно признати от уфологията и палеоастронавтиката сюжети на контакти с пришълци върху средновековни фрески са и изображения от югославския манастир в Дечани (близо до границата с Албания) и от Лесновския манастир (ХІV в.). Тези места са попадали в географските граници на българската държава още от 924 г. и са част от източноправославното духовно пространство. Една от фреските в Дечани изобразява кацнал ракетоплан и застанал на входната стълба светия, който се мъчи да вкара в апарата съпротивляващи се мъж и жена. Високо над тях кръжат управлявани от хора и задвижвани от реактивни струи капковидни тела, чийто грохот принуждава тълпа от хора да си запуши ушите. Друг фрагмент от Лесновския манастир ни показва мъж, свит в сърцевината на сферично тяло, от което излизат четири реактивни струи. Еманация на божествената мощ или близки срещи със същества от други светове пресъздават странните икони?
Най-забележителните индикации за съществуване на владееща космически технологии раса, с която са контактували нашите предшественици, са българските иконографски изображения на Христос като бог-астронавт, издигащ се с ракета в небесата. Върху бронзова обковка, съхранявана в Националния археологически музей в София, Христос се сбогува със своите последователи в обгърната в пламъци ракетоподобна капсула. Още по убедителна е сцената върху друг експонат от същия музей - иконата “Преображение Христово” от ХVІІ в. Сферично тяло, в центъра на което стои Спасителя, а от двете му страни - светии, се издига върху три огнени стълба. Зашеметените му последователи Петър, Йоан и Яков са паднали върху разлюлените треви и прикриват очите и ушите си от небесния блясък и шум. Аналогичен сюжет със същите участници е изобразен и върху друга икона “Преображение Христово” от ХVІІ в., но от с. Влашко, Врачанско. Сияещо и завършващо с три лъча тяло с формата на първите космически ракети с космонавти на борда “Восток” отнася благославящия Христос към небесните селения. Аеродинамичен ореол обгръща отдалечаващия се от грешната земя Христос и на датираната към 1732 г. икона “Възкресение Христово” от църквата в Роженския манастир, но този път той е ескортиран от носещи се под ъгъл от 45 градуса две…летящи чинии.
Уфологични сюжети и образи откриваме и в други икони, стенописи и настолни кръстове, третиращи библейските мотиви за възкресението, слизането в ада и апокалипсиса. Дали те са плод на провокирана от еволюцията в иконографските стилове и въображението на зографите оригинална художествена интерпретация или достоверен портрет на небесни пратеници? Следите от боговете-астронавти в документално обозрими исторически периоди след създаването на българската държава все още очакват своите мащабни проучвания и откриватели, готови да проникнат отвъд религиозната форма и да се изправят срещу утвърдените научни модели на реалността.
Автор: Мирослав Минчев
Прастарите свидетелства за посещенията на българските земи от представители на чуждопланетен разум във вид на рисунки, предмети и мегалитни съоръжения продължават да пораждат спорове, засягащи техния исторически и културен контекст и приложимата при тълкуването на тяхната символика научна методология. Въпреки съмненията и подозренията за мистификация на авторитетните специалисти, по-късните епохи не опровергават, а утвърждават в архитектурни композиции и художествени образи с религиозна тематика семантичната приемственост на идеята за космическите пришълци. Православната ни иконография е най-вълнуващото доказателство за интервенцията на висши технологии и същества в духовното и материално пространство на българската нация.
Пръв изследователят Ивайло Петков забелязва аеродинамични тела с ракетоподобна форма върху иконите “Възкресение господне” (Созопол, ХVІ в.), “Преображение Господне” (с.Присово, ХVІІ в.), “Успение Богородично”, “Преображение” (с.Добърско, ХVІІ в.), в обковката “Слизане в ада” и другаде. В старата църква “Свето преображение Христово” от ХVІІ век може да се види добре запазена икона на свети Харалампий, в която зографът е изписал облака само до половината, а другата възпроизвежда като апарат, движен от реактивни струи. Над входната врата от 1732 г. на църквата в Роженския манастир се различават две капковидни летящи тела, които се отдалечават хоризонтално помежду си, сподиряни от вихри. В тяхната сърцевина се намират хуманоидни същества, които гледат в посока, обратна на движението на въздухоплавателните апарати. На други изображения по стените на църквата библейски пророци и християнски светии се издигат и спускат в ракетоподобни тела. Друга забележителна сцена е художествено възпроизведена в параклис недалеч от Рилския манастир. От лодка, подобна на банан, излизат множество хора, а в задната й част се забелязва подобие на двигател. Летателни апарати с банановидна форма са един от основните типове предполагаеми космически кораби на пришълците, които се свързват с прословутото нашествие на НЛО над Белгия. Емблематичен пример за сходни, но световно признати от уфологията и палеоастронавтиката сюжети на контакти с пришълци върху средновековни фрески са и изображения от югославския манастир в Дечани (близо до границата с Албания) и от Лесновския манастир (ХІV в.). Тези места са попадали в географските граници на българската държава още от 924 г. и са част от източноправославното духовно пространство. Една от фреските в Дечани изобразява кацнал ракетоплан и застанал на входната стълба светия, който се мъчи да вкара в апарата съпротивляващи се мъж и жена. Високо над тях кръжат управлявани от хора и задвижвани от реактивни струи капковидни тела, чийто грохот принуждава тълпа от хора да си запуши ушите. Друг фрагмент от Лесновския манастир ни показва мъж, свит в сърцевината на сферично тяло, от което излизат четири реактивни струи. Еманация на божествената мощ или близки срещи със същества от други светове пресъздават странните икони?
Най-забележителните индикации за съществуване на владееща космически технологии раса, с която са контактували нашите предшественици, са българските иконографски изображения на Христос като бог-астронавт, издигащ се с ракета в небесата. Върху бронзова обковка, съхранявана в Националния археологически музей в София, Христос се сбогува със своите последователи в обгърната в пламъци ракетоподобна капсула. Още по убедителна е сцената върху друг експонат от същия музей - иконата “Преображение Христово” от ХVІІ в. Сферично тяло, в центъра на което стои Спасителя, а от двете му страни - светии, се издига върху три огнени стълба. Зашеметените му последователи Петър, Йоан и Яков са паднали върху разлюлените треви и прикриват очите и ушите си от небесния блясък и шум. Аналогичен сюжет със същите участници е изобразен и върху друга икона “Преображение Христово” от ХVІІ в., но от с. Влашко, Врачанско. Сияещо и завършващо с три лъча тяло с формата на първите космически ракети с космонавти на борда “Восток” отнася благославящия Христос към небесните селения. Аеродинамичен ореол обгръща отдалечаващия се от грешната земя Христос и на датираната към 1732 г. икона “Възкресение Христово” от църквата в Роженския манастир, но този път той е ескортиран от носещи се под ъгъл от 45 градуса две…летящи чинии.
Уфологични сюжети и образи откриваме и в други икони, стенописи и настолни кръстове, третиращи библейските мотиви за възкресението, слизането в ада и апокалипсиса. Дали те са плод на провокирана от еволюцията в иконографските стилове и въображението на зографите оригинална художествена интерпретация или достоверен портрет на небесни пратеници? Следите от боговете-астронавти в документално обозрими исторически периоди след създаването на българската държава все още очакват своите мащабни проучвания и откриватели, готови да проникнат отвъд религиозната форма и да се изправят срещу утвърдените научни модели на реалността.
Автор: Мирослав Минчев
Слава Севрюкова и науката
Макар
да има завършено четвърто отделение Слава Севрюкова става сътрудничка
на Вашингтонския психотронен център и почетен член на Асоциацията на
екстрасенсите на бившия СССР. Тя е обявена за почетен професор в
няколко престижни университети и академии (САЩ, СССР, Испания, Индия).
Почетен член е на Испанската и Индийската академия на науките.
С
над четвърт век тя успешно прилага психотроничния метод – алтернатива
на съвременното научно изследване. „Слава Севрюкова прониква във всички
етажи на Вселената, директно наблюдавайки абсолютната хармония в
микросвета – твърди доцент Лозенски. – Космосът за нея е изграден от
пет първични материални елемента: „вихри“, псиони“ (фундаментални,
открити от психотроничката, микрочастици – б. а.), „космическа влага“,
„космическа сол“ и „прана“. Описвайки техните свойства, тя доказва –
масата на псиона е близка до тази на електрона, приет за елементарна
частица в съвременната физика.“ Тези пет елемента са: вечни,
несътворени и неунищожаеми; не могат да се преобразуват един в друг; от
един вид са, затова Вселената е една; не са носители на съзнание.
Тя
има видения за живот на Луната и развива теории за света на
извънземните. Заслуги има и в медико-диагностичната област. При нейния
метод на лечение присъствието на пациентите не е задължително. Не са
нужни дори предмети, свързани с болните. В много от случаите Слава
Севрюкова лекува хора, които са на хиляди километри от нея. Тя прониква
във вътрешните им органи, а болката на пациентите изпитва върху
собственото си тяло. Екстрасенсът мислено “предписва” на болния
лекарство, а след това наблюдава реакцията на неговия организъм.
От
началото на 1981 година тандемът Севрюкова-Лозенски провежда
целенасочени психотронни изследвания над микрообекти без помощта на
каквито и да е измервателни уреди. Използвайки пси-способностите на
Севрюкова, стъпка по стъпка те проникват в различни етажи на
микросвета. Пред погледа им се разкрива една удивителна картина на
простота и съвършенство на формите, на строга подреденост на
микрообектите, на еднозначност в свойствата на първичните елементи, с
една дума на абсолютна хармония в микросвета. Неопределеност,
случайност, вероятност не се забелязват в неговата структура.
Всяко
психотронно изследване, извършено с цел получаване на информация за
определен обект, започва с наблюдение. За целта най-напред проблемът,
който представлява интерес, се формулира конкретно, ясно и определено.
Ако проблемът е сложен, той се разглежда на отделни етапи. Следва
няколко минутна концентрация. След това Севрюкова се насочва със силата
на мисълта си към прицелната точка, достига търсения обект и го
прихваща, извличайки от него нужната информация, която се връща в
мозъка, ръководещ целия процес и се отпечатва в областта на сърцето.
Този отпечатък представлява точно копие на изследвания обект.
Получената информация се задържа толкова дълго, колкото е необходимо за
спокойно извличане на представяващите интерес детайли и може да се
съхранява години в собственото „Аз“ на Слава Севрюкова.
След
получаване на пси-информацията е необходимо да се провери дали
наблюдаваният обект е тъждествен на търсения обект (идентификация). За
целта се проверява за познати свойства (цвят, мирис, химическа
активност и т.н.) като доказателство, че това е точното вещество.
Понататък се пристъпва към подробно качествено и количествено
изследване на обекта. След това, за да се получат количествени
съотношения, се правят съответни измервания и се използва подходящ
математически апарат. Например, мислено се нанася малката ос върху
голямата ос на атома и се определя тяхното съотношение.
При необходимост Слава Севрюкова уведичава пси-изображението на обекта до нужната степен …
При
всички пси-експерименти се наблюдава пълна повторяемост на
резултатите. Посредством подобни експерименти са получени редица
закономрности в атомната структура. Навсякъде, където е възможно,
психотронно определените стойности на параметрите са проверени чрез
числени методи, реализирани с компютърни програми. Екстрасензорно
определените стойности съвпадат с изчислените стойности с голяма
точност.
Слава Севрюкова за лекия водород
„Газ
с леко зеленикав отенък. Виждам – атомът прилича по форма на житно
зърно. Като го увелича, виждам правилен елипсоид. Мъглявина със синкав
цвят. Непрестанно движение… Като го спра, в атома виждам ядро с форма на
пръстен. Скоростно се стрелкат, обикалят изграждащите го свръхлеки
елементарни частици. Като разрежа ядрото, виждам други, много по-малки частици, прилични на сланинки. Като в салам, когато го разрежеш, така са разположени.“
Доста
по-късно са направени изследвания и са открити тези частици. Оказва се
фундаментално откритие. Частицата е наречена „псион“. Псионите са
практически неделими. Но Слава с психотронната си мисъл им „прави
разрез“ и разкрива зърнестата им структура.
„Като увелича още, виждам в „сланинката” (псион) „зрънца“. Като увелича зрънцето, в него има
много миниатюрни обли частици. Взимам една от тях и я увеличавам – в
нея – още по-малки… После – все по-малки и по-малки, и по-малки… До
безкрайност… Не е твърдо изграден (псионът) от тези „зрънца“. Те са в непрестанно движение.”
„Виждам
ги тия частици псионите – носят ги „атомни вихри“. Движещите сили са
разположени така – „вихър до вихър и вихър във вихър“. За да разбера
посоката им на въртене, решавам: Ще взема една от тях. Ще я спусна в
бушуващия вихър, да наблюдавам как ще се отклони. И ето – „спускам“ я.
Вихърът я поема. Извива по часовата стрелка. По-късно забелязвам – тази
е посоката на движение и в макрокосмоса – на планети, звезди,
галактики…“
Наклонен шрифт – Слава Севрюкова
Нормален шрифт- авторът на сайта
Източник: http://slava-sevrukova.com/science/
Нормален шрифт- авторът на сайта
Източник: http://slava-sevrukova.com/science/