събота, 4 януари 2020 г.

Той Говори. Сензационните разкрития на един посветен - 17


В. „Х_X, надявам се, че ще отговорите на следните въпроси.

Може би знаете за мен, тъй като аз също не мога да разкрия всичко, което знам.

Моят въпрос е от различно естество, на което не мога да намеря отговор. Моята кръвна линия е от тази на елита, така да се каже. Австрийски граф, английски ърл, шотландски барон. Изглежда, в някакъв момент от последните 100 години една част от фамилията е изгубила всичко. Било е взето от правителството. Има много неща, които искам да кажа, но не бих ги казал публично. Имате ли представа за какво говоря? Знаете ли какво всъщност се е случило? От английска страна не искат да говорят, поколения от фамилията живеят там. После... нещо се е случило. Всички в моята фамилия, включително и аз, притежаваме способности, а аз имам най-много. Наясно съм с всичко, което казвате тук.

Бих искал, ако имате позволение и ако знам, че това е позволено поради връзка с кръвната линия, да разговарям с вас лично.

Попитайте когото трябва и ще видите, че съм искрен и истински.

Моля, не ме мислете за арогантен, но това е единственият въпрос, на който искам отговор".

О. Очевидно разбирате, че линията, за която говорите е от земните линии и ние (извънземните Силови линии) не се месим в такива „вътрешно-фамилни" обстоятелства. Всичко, което ми е позволено да кажа е, че имаше спор между Хабсбург и Франко-Пруските линии. Бяха казани и направени неща, които не трябваше да бъдат казвани и правени. Имаше последствия и бяха взети мерки.

Що се отнася до комуникация на „лично ниво", съжалявам, това не е възможно.

Надявам се, че в границите на това, което мога да кажа, вие имате интуицията да свържете точките.

Пожелаваме ви всичко най-добро във вашето задание и вероятно ще ви видим в близко бъдеще (ако ходите в „Малта през зимата")? Няма нужда да отговаряте, тъй като ще съм си тръгнал дотогава.

В. „Той е влечугоподобпо. Това е расата на кръвните линии. Те контролират всичко зад сцената. И запомнете, няма такова нещо като лоша раса, просто селектирани индивиди или групи, които се отличават повече от другите".

ОК, аз имам друг въпрос за „Скрита Ръка". Рептилите са описани като много агресивни, арогантни и невъзприемащи хората като нищо повече от добитък Така, че какво става с раздвояването на личността? Казвате, че сте любящ и духовен, а всички казват, че рептилиите са страховити същества?"

О. Това ни забавлява. Ние повече от сигурно НЕ СМЕ рептили и няма нищо дори и най-бегло рептилско в Истинските Силови Кръвни Линии. Единствените „рептилски" влияния, които са по някакъв начин слабо замесени с тази планета в това време, са тези от системите Зета Ретикули (Zeta Reticuli) и Алфа Драконис (Alpha Draconis). Те не са никаква заплаха за вас.

За тези, за които може да представлява някакъв интерес, ние сме Венерианско наследство, автентично. С какво име още е позната Венера? Свържете точките...

Е, това са всички въпроси, на които обещах да се отклоня и отговоря. И моето време е вече почти изтекло. Има още няколко минути преди да завърша подготовката за моето дълго пътуване. Имаше две по-късни публикации, на които едва ми остава време да отговоря:

В. „Драги „Скрита_ръка" аз определено знам и съм наясно с тази игра... Но имам въпрос за вас... Вашите, 3-та плътност фамилии имат ли фракции? Те не знаят ли това, всички те? Защото те се опитаха да ме убият и разбира се няма да стане"...

О. Всичко, което мога да кажа за това е, че дори земните линии на нашата „удължена" Фамилия знаят само толкова, колкото ние им казваме. Определена информация те може да не използват разумно или с подобаващо уважение към нашия Създател и Единствения Безкраен Създател.

Както бе казано и преди, „върхът на пирамидата не е върхът на пирамидата".

Над най-високите земни кръвни линии Върховният Световен Съвет (и друг по-висш аспект, който не може да бъде именуван) е установил „Скрити ръце" (не истинското име, разбира се. Но така сме наричани понякога).

В. „Даже Луцифер трябва да се намеси тук да ми помогне. Това беше изненада, както можете да разберете. Не знае ли лявата ви ръка какво дясната учи. Или е липса на разбиране от страна на определени членове на вашата кръвна линия".

О. Наистина, разбирам, понякога драстична намеса е необходима. Както казах, те не знаят всичко, някои неща са стриктно запазени за нас. Изкушението може да се окаже твърде голямо, когато определени сили са в ръцете на тези, чието сърце не е абсолютно чисто от намерения. Нека просто кажем, че някои се наслаждават на играта ПРЕКАЛЕНО много от време на време.

Техните действия са повече от невежество, отколкото от умишлена злоба към вас. Моля, простете им, защото те не знаеха какво правят и мислеха, че вършат правилното нещо.



Добре, аз тъкмо приключих четенето на последните няколко страници с въпроси. Няколко пъти казах, че няма да имам време да им отговоря, но по-рано бях попитан въпрос, с който казах, че ще завърша. Това бе: „Има ли въпрос, който не е бил зададен все още и бих ли се сметнал за попитан този въпрос?", или нещо от този род.

Има и един друг въпрос от последните страници, който ще използвам в същия дух.

Това наистина ще трябва да е краят. Наистина съжалявам, че не мога да отговоря на много други мили въпроси. Ние трябва да пътуваме по важна работа в Рим и вече другите около мен ме приканват: „Няма ли да загасиш този компютър най-накрая и да си приготвиш нещата?" Те се смеят на това, колко „увлечен" съм станал в тази задача. Баща ми ме задява, че ще трябва да тръгна отново от ранна 6-та плътност, за да балансирам своето състрадание. Както и да е, аз трябва да завършвам:

В. „Това беше много информативно и ми изясни много неща. Благодаря още веднъж, „Скрита Ръка". Моят подход е малко по-различен от последния път, когато писах в темата. Така че, да се надяваме, тези въпроси ще бъдат малко по уместни...

1. Любопитен съм, как фамилните кръвни линии са структурирани. Казахте, че има хора, които са част от вашата „удължена фамилия", които знаем. Те, Рокфелер, Ротшилд, Буш, Фамилията Уиндзор (фамилията, от която произхожда сегашната кралица на Великобритания) и т.н. ли са типично познатите от конспиративните кръгове като Нов Световен Ред, НСР? Колко близки са контактите ви с вашата „удължена фамилия" и те толкова възвишени ли са духовно, колкото вие изглежда сте? Може ли само да ни дадете бегло описание как работи структурата на фамилията, колко знае всяко ниво в съответствие с върха и т.н. ? Защото има много теории и „всезнайковци" и ще бъде приятно да изясним това веднъж завинаги. Бъдете колкото може по-подробен и колкото усещате, че е уместно".

О. Ок. И това наистина ще трябва да е кратко описание, понеже времето ми свърши.

Започвайки от най-ниското ниво, това е, което ние наричаме „Локални Клетки-Групи" или „Фамилни Групи". Те могат да бъдат от, да кажем, 5 до 30 и повече, зависи от размера на въпросния град. Всяка местна зона има свой Съвет, съставен от Местни Лидери, представящи 6-те Дисциплини на обучение. Има също или Висш Жрец или Висша Жрица на Реда, който Служи на тяхната местна общност.

Над тях имаме регионален Съвет с Лидери за всеки Местен Съвет, представляващи специфични области. Следва Националният Съвет, в същия дух, Лидерите на Регионалните области имат място (ложе) в този съвет, с което представляват техните Региони.

След това имаме Върховния Световен Съвет над тях, с Националните Лидери, представляващи техните Държави. Над тях седи друга група, която не мога да спомена, която осъществява връзката със "Скритите ръце".

Над всичко това има много нива на Лидерство, чисто от Силовите Линии (тези, които не са от тази планета). Върховният Световен Съвет знае само толкова, колкото му се „дава" (може би и от там „Hidden Hands", вербалната форма на думата "Hand" на английски означава още „давам").

В нашите Силови Линии, ние имаме подобна структура, с местни и регионални групи и т.н. въпреки, че повечето от нас живеят в напълно „различни" видове общности от тези, които можете да схванете. Всичко, което ще кажа е, че ние не сме „обитатели на повърхността (surface dwellers)".


В. „...също, опитват ли се някои да напуснат фамилията? Помолих ви да коментирате върху случаят „Свали" („Svali") в по-ранен пост. Все още съм любопитен, дали тя е била една от вас или от вашата удължена фамилия или е просто дезинформационен агент".

О. Известна ми е, да. Не съм гледал нейните предполагаеми „разкрития" лично, но съм чул достатъчно от други членове на Фамилията. Да, тя беше част от Фамилията, от ниските нива, от Германските Линии, мисля. Доколкото знам, тя е разкрила много истини за ниските нива, но тя беше само на Регионално Ниво от Земните Линии, така, че не е била толкова високо. Тя определено няма да е имала „голямата картина". Предполагам, е разказала подробно за някои от техниките на обучение в долните нива, които, ако трябва да сме честни, могат да бъдат много жестоки. Въпреки че както вече казах, всичко е в името на достигане на 95% Негативност и когато всичко е казано и направено, няма значение колко някой е страдал в този живот, ние никога не можем да загубим знанието, че това е Игра, която всички играем тук заедно и всяка инкарнираща Душа вече е избрала и се е съгласила в аванс за ролята, която ще играе в Играта. Никой наистина не страда, освен в Играта и принципно те са избрали това изживяване предварително, на ниво Душа. Никой не е „насилван" да се инкарнира в сюжет, сценарий, в който сам да не иска да играе и се учи от него.

Германската къща е известна с особената си жестокост и сурово обучение така, че много от това, което тя споделя, може да се е случило, въпреки, че моята Фамилия казват, че освен, ако нейните „обучаващи" не са действали „извън протокола" (т.е. злоупотребявайки с тяхната власт) много от това, което тя е „разкрила", не би се случило или е било разкрасено до известна степен, по каквато и да е причина. Не мога лично да коментирам, защото нито съм имал времето, нито желанието да проучвам нейната история. Светът на моята собствена Фамилия е много различен от този на ниските Земни кръвни линии. Докато нашето (моето лично) обучение в прогреса нагоре, беше много стриктно и с голяма дисциплина, ние по никакъв начин не сме малтретирани или измъчвани. Ние израснахме, знаейки голямата картина и нямахме нужда от друга мотивация.

Земните Линии не са наясно с цялата картина. Те не са от нашата Групова Душа Луцифер и това, което на тях им е известно е, че те са създадени да „управляват света", да Контролират и Поробват и създават колкото може повече Страдания и Негативност. Това е, което те „печелят от сделката" с нас. Световно Господство. Вземайки това предвид, трябва да се съгласите, че те вършат прекрасна работа. Но едно от нещата, които те не знаят и не разбират е, че нашата (на Венерианските Кръвни Линии) цел е, в крайна сметка, Най-възвишеното Добро за всички, снабдявайки ви с катализатор.

Ако те бяха наясно с тази Истина, има лек риск, че не биха си свършили работата както трябва и биха пропуснали да се присъединят към нас, в нашата 95% Негативна Жътва. Те са наясно с Жътвата и нуждата да достигнат 95%, за да се махнат от 3-та плътност и това е цялата мотивация, от която имат нужда, за да ни помогнат да постигнем крайните цели.

Как го правят не ни интересува много, щом си вършат работата добре. Понякога трябва да се намесваме, когато те правят или планират нещо, което е срещу нашето желание, но такива инциденти са много редки.

И с това аз абсолютно трябва да завърша времето си с вас. Ако остана повече ще си пропусна пътуването и няма да съм много популярен, ако Фамилията ми закъснее. Изпитвам странно усещане в сърцето си, пишейки тези последни редове. Никога не съм си представял, че ще се „обвържа" толкова с всички вас чрез тази дискусия. Това не беше първоначалното ми намерение, а само да предоставя информацията, която се изискваше от мен. Но някъде по протежението на това пътешествие, което направихме заедно, аз започнах да усещам определена „привързаност" към вас. Разбира се, аз знам, че тази привързаност е нашата наследена Единност в нашия Единствен Безкраен Създател, въпреки, че срещайки се и свързвайки се лично с вас ме оставя някак тъжен, че нашето време трябва да свърши. Но то трябва да свърши.

Благодаря ви искрено за вашето любезно гостоприемство и за това, че ми позволихте да „използвам" вашето „пространство" тук за разгръщането на нашето съобщение. И запомнете, няма значение, че идеологии може да ни разделят в тази Игра, съобщението е всичко, което има значение, а съобщението е, че в Любовта и Светлината на нашия Безкраен Създател ние Всички сме Едно. Братя и Сестри в Светлината.

Пожелаваме ви всичко най-добро в това, което остава от вашето пътешествие тук и искрено се надявам да използвате катализатора, който сме ви предоставили, за да ви помогнем да се Дипломирате със славна и Позитивна Велика Жътва.

Аз, от друга страна, сега трябва да извърша някои НАИСТИНА Негативни неща, за да наваксам за цялата си Позитивност тук. Някак е забавно по ироничен начин.

Очаквам с нетърпение да се срещнем с толкова много от вас, когато Играта свърши и да се радваме, припомняйки си за това време и ролите, които сме играли в тази Велика Игра.

Оставяме всички ви в Любовта и Светлината на нашия Безкраен Създател.

Namaste.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.