По непроверени данни, но достигнали до мен от няколко независими източника, в момента протичат процеси на активизиране на ядрото на малкото останали коренни български аристократи (изконни местни илюминатски фамилии от Средновековието), които са успели някак си да преживеят Османската империя, династията на Кобургите, фашизма, комунизма и „демокрацията“, но сега усещат и техните позиции силно застрашени от сериозното разклащане на пластовете в световната властова структура (най-вече индикациите за глобален геноцид).
Предполага се, че това са кръгове, които претендират да имат останала кръвна връзка с династиите на Асеневци, оцелели в малоазийските владения на Османската империя, Дубровник, Венеция, Крит и Малта, както и в някои планински райони на България – предимно малки селища от Стара планина и Родопите.
Счита се, че от техните среди са излезли Георги Раковски и Вълчан войвода.
Някои хипотези изявяват мнение, че от тази група са финансирали Левски, посредством контролирани от тях масонски ложи.
Има данни, че техни представители са били в основата на такива ложи още преди Освобождението, като са успели да запазят структурите си дори през епохата на комунизма (1945-1989 г.). Това е много вероятно, тъй като със сигурност се знае, че е мит, че масонските братя са замразили изцяло дейността си след 1945 г. Те просто са преминали в нелегалност или не са парадирали външно с принадлежността си, както правят новото поколение от братя зидари. Вероятно, благодарение на дейността на тази група, дължим уникалното за времето си комикс-списание „Дъга“. Като върховно тяхно постижение се счита достъпа и влиянието им върху Людмила Живкова, която е щяла да наследи баща си, ако от КГБ не я бяха ликвидирали.
Това обаче е едно от малкото неща в статията, които наистина не мога да твърдя със сигурност, защото няма публични факти за съществуването им. За достоверността на всичко друго в статията може да проверите свободно във все още слабо филтрирания български интернет.
Със сигурност мога да твърдя, че техни представители в началото на 19 век (между 1800-1835 г.) са осъществили контакт с основателите на „Череп и кости“ (неслучайно Велчовата завера и официалната обявената дата за начало на обществото в Йейл (1832 г.) са в един времеви интервал). За отбора на Томите ще кажа, че наскоро видях с очите си артефакт, който свителства за това сътрудничество. Той е обществено достъпен на закътано място, но ще се въздържа да го спомeна, за да не го сполети съдбата на Битолския надпис. Нищо чудно настоящият ресорен министър след 2-3 чашки (може и да са бутилки при неговия стандарт) и няколко пури да реши да го премести в някой влажен музей, още повече че етническите му предци вече веднъж са се опитали да унищожат артефакта.
Защо започнах с тази група – ами защото считам, че по тяхна линия се получава подкрепа и менторство за рапъра Сарафа. Напълно възможно е и той да не осъзнава конкретния източник на влияние, но дори да е наясно, ще е илюзорно да мислим, че той ще го признае публично в интервю.
Възможно е клипове като „София Де Жанейро“ (предшестващ) и „Илюминати“ да са случаен плод на авторско вдъхновение, но те със сигурност са част от глобалната анти-вълна, която се разлива по събуждащия се свят срещу илюминати и методите на тяхната скритa манипулация. Песента и клипът могат да се определят като връх на българския социално ангажиран хип-хоп и рап, но не са първите опити в тази насока. Спомнете си „Пунта“ и „Колега“ на „Ъпсурт“, „Писна ми“ на Спенс; „Пирамидката“ на Des Ivanova (продуцирана от Цецо от „Респект“).
Клипът на „Илюминати“ е видимо предназначен да привлече широка поп и рап-аудитория, а не само ранобудните търсачи на истината. За това се набляга на разкриване на съществуването на илюминати („Те са тук и контролират целия свят...“) и излагането им на светлина в публичното пространство чрез посочване на техните действия. За някои това вече може да е „АБВ“-то на голямото пътуване към истината, но не забравяйте, че с „Рибния буквар“ Петър Берон е започнал да учи шопите, че такова животно има.
Сарафа с фокусирането върху Рим (дори по-голямата част от клипа е заснета там) представя града като столица на илюминати и техен главен команден център. Централна роля в лирическото повествование е дадена на папата като техен духовен лидер и ментор. Не е трудно да се досетим, че с текста на клипа пак се атакува индиректно ЕС (като наследник на Римската империя). Никак не е случайно, че в кадъра на оператора многократно попадат статуи на римски императори и строени от тях монументи. Това е просто друга форма на познатата ни офанзива от предходните две продукции срещу илюминати-групировката на Западния кабал, представляван от оста Рим-Лондон-Вашингтон-Берлин-Париж. Този клип също е част от сблъсъка за върховен mind control и е предназначен предимно за младите хора, повлияни от черната музика и хип-хоп street суб-културата.
Както виждате атаката е тройна, като минава през аудиторията на bTV – предимно хора на средна и след средната възраст, чалга-консуматор-поколението и слой от българското общество, до бунтарска ъндърграунд интелигенция, повлияна от urban-културата (развита предимно в големите градове като София, Варна, Пловдив и Бургас).
Залогът обаче наистина е голям. Предстои създаването на т. нар. бъдеща „Световна централна банка“, в която ще се влеят ресурсите на МВФ, Световната банка, Европейската централна банка (последната вече е в технически фалит) и централните банки на Китай, Русия и Япония. Така или иначе след 1917 г. те действат като една взаимосвързана система. Сега обаче предстои сериозно окрупняване на мениджмънта и борбата за топлия стол става много гореща. Другият ключов момент е контролът върху дяловете от бъдещите облигации, които бъдещото световно правителство ще издава на Световната централна банка, която пък от своя страна ще ползва златните ресурси от „C.A.“. Т.е в крайна сметка къде ще се насочи каймакът от лихвата върху реалните и електронните пари, които ще се ползват в цял свят; при кого ще отиват и при кого няма да отиват, както и в какво процентно съотношение?
С „Илюминати“ Сарафа цели Рим като ядро на Западния кабал и го охарактеризира директно като техния „демонски град“. Тук е мястото да ви припомня да не забравяте информацията, която Дейвид Айк и някои други автори изнасят за това, че реално Рим и папата контролират английските династии и оттам и САЩ, които са реална собственост на търговската корпорация с име „Вирджиния“, която е менажирана от британското кралство семейство, но истинският собственик и господар е Ватикана. Това никак не е далече от истината – само се задълбочете малко повече върху архитектурата на Вашигнтон – почти копие на центъра на Рим, даже и на хълмове са опитали да нагласят имитацията.
Песента разкрива три основни принципа-системи на илюминати – „бюрокрация, лъжа, манипулация“, чрез които те си служат да оплитат живота ни, за да крият своето истинско лице и помисли.