неделя, 29 декември 2019 г.

Той Говори. Сензационните разкрития на един посветен - 14


В. „Проектът Монтоук.. факт или фикция?"

О. Проектът е факт, макар, че достъпната публична информация е някак изкривена.

В. „Кой е най-добрият начин, да се разграничи истината от лъжата, освен това, което ние възприемаме като истина, специално що се отнася до Ню ейдж адженда и догматичните църковни идеологии?"

О. Следвайте сърцето си. Слушайте, вярвайте на вашия вътрешен глас.

В. „Моля, обяснете ролята на „пътешествениците" и каква е ползата да си „пътешественик" ако нямаш спомен за миналото си. Също, как това се вписва в закона за ненамесата (ако те са тук, да помагат на хората)?"

О. Странстващите (или „пътешествениците" както също са известни) са тези от по-високи плътности, които са избрали да се инкарнират тук в това време, за да усъвършенстват изкуството на службата в полза на други.

Те също ще трябва да си „спомнят" кои са и част от проблема е, че понякога, дори те не успяват да се събудят в Играта, толкова е голяма силата на илюзията.

Те са тук, за да се събудят и след това да помагат на други да се подготвят за идващата Жътва. Въпреки, че, ако не успеят да се пробудят, те не са ограничени от 3-тата плътност, защото вече са се „дипломирали" от нея. Щом тяхната инкарнация завърши, те отново са свободни да се завърнат към техните съответни нива.

В. „Има ли части от Библията, които да не са изкривени и коя версия на Библията бихте препоръчали?"

О. Не. Както и всички свещени текстове, с всеки превод, те са били изопачавани от оригиналната информация, която е давана. Въпреки, че, отново, както при всички свещени текстове, все пак има и твърде много скрита истина в тях. Голяма част от нея, бидейки метафорична. Ако можете да намерите версии преди версията на Крал Джеймс, това е най-близкото, което да вземете. Желая ви късмет в това начинание.

В. „Фамилията Ротшилд ли е организаторът на илюминати, които по-късно се формират във Вайсхаупт (Weishaupt)?"

O. Не. Weishaupt беше само кукла на конци. Линията на Ротшилд (това не е оригиналното име) са били най-доминиращата линия, „затваряща мрежата на контрола" върху човечеството. Но дори и те са по-нисши във Фамилията. Както казах, имената, които вие знаете, нямат истинска сила и власт. Те са част от Фамилията, но не „оригинална" част.

В. „Моят въпрос е следният: какво мога да направя, за да привлека повече единомислещи индивиди, които да се съберат и помогнат на моите хора да се завърнат на пътя на въздигането. Решил съм, че това е, което мога да направя, за да изразя своя личен акт в „служба на другите".

О. Много мъдро и състрадателно решение. Ние се гордеем с вас.

Най-важното нещо е да не насилвате нещата и да не бъдете прекалено разпалени в предаването на съобщението, защото може да отблъснете хората от самото му съдържание.

Трябва да се намери баланса между вашата страст и неотложността да се събудят другите и липсата на разбиране в тяхното „състояние". Винаги се придържайте към закона за свободната воля и никога не натрапвайте съобщението си.

Предавайки вашето съобщение, бъдете информативни, но избягвайте да подхранвате страх и параноя, защото това ще подейства обратно на вашето намерение, да повишите вибрациите към позитивност. Поднасяйте съобщението по начин, който набляга на надеждата и истинската красота и реалност на нашата наследствена Единност с Безкрайния Създател.

Бъдете като маяк, осветяващ тъмнината. Не изгаряйте другите с вашата светлина, а по-скоро им позволявайте да бъдат привлечени към светлината и бъдете в служба на онези, които идват към вас доброволно.

С други думи, не се превръщайте в евангелисти, а по-скоро бъдете енигматичен и любящ „стар мъдрец", към когото другите да са привлечени, заради качеството на вибрациите му, а не заради обема на реториката му.

Най-важното, ПРАКТИКУВАЙТЕ ТОВА, КОЕТО САМИ ПРОПОВЯДВАТЕ. Другите трябва да са в състояние да видят ефекта от това, как Безкрайният Създател провежда работата си чрез вас.

Пожелаваме ви успех в задачата и се надяваме на Позитивна Жътва за вас. Но над всички неща, продължавайте да работите върху себе си и продължавайте да избирате позитивното и служба на другите.

Защото сами желаете това, а не защото трябва.

Молим нашия Безкраен Създател да ви благослови и осветява вашия път.

В. „Въпреки, че разбирам, че смъртта не е краят на моето съществуване, аз харесвам тялото си и не бих желал да бъда хванат в никакви земни промени, ако мога да го избегна.

1. Ако вашата Фамилия позволява, бихте ли споделили местата, където е относително безопасно през следващите 3-4 години? Южен Китай (кантон Хонг-Конг) или Патагония, може би? Други места?"

О. Не ми е позволено да казвам много тук, защото трябва да има такива, които да останат в техните местонахождения, за да помагат на другите, които не са наясно с идващите събития. Много от вас (независимо дали осъзнавате или не) сте избрали този живот именно по тази причина.

Но ако настоявате за бягство, изберете най-високите места, които можете да намерите. Особено в Южното полукълбо. Перуанските Анди са добро място да бъдете. Там се упражнява доста духовна сила и (Quero Elders) Старейшините са наясно какво ще става.

В. „2. Прави ли са Джон Лиър и Жан Лампрехт в изявлението си, че повечето от планетите от Слънчевата система са обитаеми?"

О. Абсолютно. Не всички в 3-та плътност, че да можете да ги видите обаче.

В. „Земята куха ли е?"

О. Чакайте да проверя. Да. Абсолютно.

В. „Ако е така, как човек получава достъп?"

О. Не ми е позволено да кажа.

В. „Бихте ли разказали за механизма зад фантастичните позитивни резултати, които се получават ако служиш на другите? Приканвам ви наистина да опишете в дълбочина интригуващото в работата с енергията. Освен „каквото посееш, това ще пожънеш", бих искал да видя цялата концепция дисектирана и изследвана."

О. Ако препрочетете отново моите скорошни постове, смятам, че вече съм направил това.

В. „Наскоро изпитах излечение на незначителен здравословен проблем, чрез изпращане на любов към всички болни хора в света. Как работи тази схема, не защо, а как?!?!.."

О. Ето как - има само ЕДИН тук.

Разберете това на дълбоко, същинско ниво, с вашето същество и ще разберете как работи. Защото, каквото правите на другите, това правите на себе си.

В. „Благодаря ви за времето и наистина интересната тема".

О. Няма за какво. Пожелаваме ви добро по пътя и молим нашия Безкраен Създател да ви благослови и напътства във вашето пътешествие.

В. „Твърдите, че вашата фамилия е тук, за да осигури негативното влияние върху света. Има ли фамилия, която да упражнява позитивно влияние? Или от нас, човечеството, зависи да бъдем тази позитивна сила?"

О. Интересен въпрос. Има такава фамилия (или група по-точно), но вие не може да ги видите и не знаете за тяхното съществуване. Те помагат на планетата от тайно „вътрешно" място, с качеството на енергията, която влагат вътре и излъчват към вас от източника. И да, вие самите трябва да бъдете промените, които искате да видите в себе си и в света.

В. „Вашата цел е негативна жътва и въпреки това, вие агитирате в полза на позитивен живот. Това изглежда като антитеза на вашата цел. Не е толкова въпрос, колкото наблюдение, но, ако можете да се спрете на това, ще съм ви признателен".

О. Мммм, още един интелигентен въпрос. Благодаря ви.

Нашата цел е Негативна Жътва за нас. Не за вас. Ние ви осигуряваме катализатора на негативността и от вас зависи какво ще правите с него. Драстичният обхват на негативността, която създаваме, повече се отнася за нас, отколкото за вас. Някои от по-ранните ми отговори ясно показват защо.

Също, в отговор на вашето наблюдение, отнасящо се до антитезисната природа на това, което споделяме тук, има просто обяснение.

Нека поясня, аз вече, така да се каже, бях „смъмрен" за прекрачване отвъд границите на това, което ми е позволено да кажа тук. Не бе предвидено да съм толкова прям, колкото бях. Дори, ако проследите разговора отново отначало, може да забележите как „тонът" ми към вас (като цяло) постепенно се смекчава по време на нашата дискусия.

Аз се придържах доколкото е възможно към закона за Свободната Воля и Объркването, въпреки, че имаше ситуации, в които съм казал повече отколкото трябва. Вие няма да страдате за това, но щом дойде времето на 4-та негативна плътност и при работата ми с кармичната обремененост, аз ще трябва да понеса последствията за собствените си действия. Но, ей, аз ще имам достатъчно дълъг негативен живот така или иначе, тъй че още малко, няма да има значение.

Неохотно се съгласих да поема задачата за тази комуникация. Аз все още имам слабост към състраданието. Но се подчинявам и изпълнявам поставената ми задача. Мина много време откакто не съм имал директен контакт с „вашия вид" по принцип. Не казвам това с обидна нотка, просто през по-голямата част от времето си аз виждам само Фамилията, денем и нощем. Аз не живея това, което вие бихте нарекли „публичен" живот. Аз живея в уединение и скрито.

Не предвидих колко дълбоко ще се замеся в този процес. Да ви кажа честно, наистина не очаквах толкова много въпроси и прием с толкова отворено съзнание.

Може да се каже, че по някакъв начин, постепенно се привързах към вас. На практика, този „прозорец на благоприятната възможност" се превърна в същото и за мен. Това, което започна с мен, просто вършейки своите задължения, се превърна повече в „любима работа" и когато всичко свърши тази вечер мисля, че някак ще ми липсвате всички и въобще това общуване с тези от „външния" свят.

Бях избран заради моите качества на „дипломат" като най-добрият вариант за предаване на съобщението. Поради самото естество на темата, имаше доста потенциал за разногласие. Беше важно съобщението да не се изгуби в оправдателна или отбранителна система на поднасяне. Да, привързах се към вас. И всъщност, ретроспективно, радвам се, че стана така.

Седя тук и се подсмихвам сам на себе си (в светлината на това, как някои хора разговаряха с мен), как тази лекция можеше да се превърне в нещо отвратително грозно, ако някои други хора от моята фамилия, които също бяха предвидени, бяха натоварени с тази задача вместо мен. Сега знам, защо бях избран аз. Както и с всичко друго, просто така е трябвало да стане. Не ме интересува какво другите мислят за мен, щом знам, че служа на моя Създател както той желае, по най-добрия начин, на който съм способен. Неговото одобрение е единственото, от което имам нужда или желая. Няма какво да защитавам и предполагам, затова бях „идеалният избор" за тази задача.

Както и да е, достатъчно сантименталност, има още въпроси, на които да отговарям.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.