неделя, 15 декември 2019 г.

Той Говори. Сензационните разкрития на един посветен - 6


В. „Сега, когато знаем целта на тази тема, някой тъкмо изобрети „ню ейдж" теология и пожела да запише своето откритие. Все още чакам да осигурите предсказание във времевата линия. Досега всичко, което предлагате, е масова гибел, това, което всеки тук вече предсказва всяка година. Нуждаем се от нещо СПЕЦИФИЧНО, което ще се случи СЛЕДВАЩАТА СЕДМИЦА. Разбира се, знам, че няма да кажете нищо, защото всичко това е измама".

О. Това ще бъде единственият път, в който ще ви отговоря.

В началото на нашата дискусия изразих ясно, как съм избрал да оперирам. Ако не харесвате моя избор, имате свободната воля да не четете тази информация. Бих ви посъветвал любезно да използвате това си право, защото вашата енергия се усеща много разочарована и гневна. Това не е препоръчителна посока, в която да вървите, имайки предвид обстоятелствата.

Както си направих труда да обясня и преди, аз нямам какво да ви доказвам. Не затова съм тук. Вярвайте или не вярвайте. Аз съм Божествено безразличен. Ако моето присъствие тук свърши в полза само на една душа, ще си е струвало усилието от моя страна. Не съм ви молил да ми вярвате, единственото нещо, което уважително помолих, е да „отложите съжденията" или да поддържате „условна вяра", докато разкритието приключи, така, че потокът от информация да не се нарушава. От самото начало досега, вие не ми показвате нищо друго, освен нелюбезност и лоши маниери и после се учудвате, защо аз не отговарям. Ако не харесвате темата, просто изберете да не четете и не отговаряте и оставете онези, които искат да участват и да задават смислени въпроси, да правят това, без да бъдат прекъсвани.

Вашите пунктове:

1. „Ню ейдж" теология? Това е забавно. Вие явно нямате дори и бегла представа, колко древни и вечни са тези „мистерии". Намирам за иронично, „Ниско Ниво Масон" (това е никът на участника), че ако изобщо някога стигнете до 32-ро Ниво (в масонската йерархия), ще се окажете в положението да чувате същите тези истини отново и отново. Надявам се, тогава да можете по-лесно да интегрирате тези Истини и моля нашия Безкраен Създател да ви напътства по пътя ви.

2. Няма да получите никакви дати и времена от мен. Аз не съм тук, за да доказвам нещо и нямам нужда да правя това. Вашето невярване няма никакви последствия за мен. Само за вас. Аз ще завърша ангажимента си да доставя това съобщение. И ще го направя, независимо от вашите чувства за това.

3. Относно вашето мнение за глобална гибел, това само разкрива състоянието на ума ви. Където вие виждате „глобална гибел", аз виждам възможности. Животът се ограничава в идеите, които имате за него. Ако виждате „глобална гибел", това е и което излъчвате. Светът е ваше огледало, рефлектира обратно към вас онова, което вие влагате в него. Ако не харесвате отражението, което светът ви показва, тогава променете онова, което го причинява.

В. „Виждате ли, ако това наистина съществуваше, щеше да има безкрайно много хиляди хора, които да са замесени, все някой щеше да се изпусне".

О. Хиляди? Опитайте с милиони. Вие нямате възможност за схващане на това колко строго и непреклонно е нашето обучение и то при най-тежките условия, от най-ранна възраст. Никой не е посмял да тръгне срещу Фамилията. Ние знаем какво ще се случи, ако го направим. Но това не е основният мотиватор. Мотивацията ни е безпрекословната лоялност към Фамилията и нашия Създател. Ние съзнаваме важността на това, което правим тук, въпреки, че мнозинството от човечеството не го съзнава.

В. „Опалааа. Вие тъкмо се простреляхте в крака. За някой, който се занимава само с духовната страна на живота, знаете ДОСТА неща, които нямат нищо общо с това. Вие напълно се разкрихте".

О. Вие не сядате ли със семейството си и не си ли разказвате взаимно плановете си? Колкото до забележките за „духовната" роля, неграмотността, която демонстрирате, е по-скоро смешна за нас. Ако мислите, че аз се занимавам само с Духовното или не сте прочели или погрешно сте разбрали това, което казвам. Също, правите презумпции за моята роля като „манипулация" на „духовната страна на живота". Отново не ви достига разбиране и правите грешни съждения за неща, за които нямате разбиране. Ще е добре да спрете да се опитвате да бъдете умен и вместо това, канализирате цялата тази, грешно насочена агресивна енергия, в нещо по-продуктивно и полезно за вашата душа. Но, не ми позволявайте да ви спирам, все пак вие допринасяте прекрасно за превеса на Негативната Полярност на предстоящата Жътва. Ние сме ви благодарни за това.

В. „ Чудя се дали ще можете да ми помогнете. Моето име е Шелби Дейвид и аз съм тук заради предстоящите проблеми. Аз съм част от Кетцелкоатъл или неговата инкарнация, доколкото знам. Зная, че много от думите ви са верни, защото аз вече преоткрих тези истини по метода на това, което резонира най-силно в мен, чрез различни религиозни структури на тази планета".

О. Добър вечер, Шелби. Радвам се да те „видя" пак. Мина доста време, стари приятелю. Ще се изненадаш ли ако ти кажа, че те „очаквахме"?

Кетцелкоатъл е също 6-та плътност Групова Душа (Социална Комплексна Памет). Някои наричат Кетцелкоатъл „Възвишен Съвършен", въпреки че това наименование би било забавно за него, знаейки, че „съвършенството" е доста далече от него в този момент така, както е и за нас (като Групова Душа Луцифер).

Някой може точно да бъде описан като усъвършенствал определена плътност, но да се каже за някой, че е усъвършенствал целия Инкарнационен цикъл, то той трябва да се е слял отново с Безкрайния Единствен Създател. Ние можем да изберем да направим това, когато достигнем до 8-ма плътност или можем да изберем, вместо това, да прогресираме към следващата октава от плътности и започнем нов цикъл предизвикателства от креационни инкарнации.

В. „Това е моят първи път на земята от много отдавна, а може би никога не съм се прераждал тук. Знам от доста отдавна, а и друг член на вашите кръвни линии ми е казвал, че аз, всъщност, не съществувам истински тук".

О. Прав си, че не си бил тук от значителен период от „земно време", но не и че никога не си бил тук. Груповата душа Кетцелкоатъл се радваше на много инкарнационни цикли в 3-та Плътност, отдавна, в класическия ацтекски период.

Той се затрудняваше с усъвършенстването на любовта към другите, което задържаше прогреса му за известно време. Но щом разбра за наследената унитарност, той бе в състояние да види себе си в другите и неговият прогрес, оттам нататък, бе ускорен. Вашата (Кетцелкоатъл) Групова Душа постигна позитивна жътва с впечатляващи 76% позитивна полярност. Естествено, когато Групова душа преминава през инкарнационен цикъл в 3-та плътност, нейните индивидуализирани порции (т.е. вие) сте онези, които вършите същинското физическо прераждане, докато Висшата душа (Висшият Аз) на вашите индивидуализирани души действа като Енергийна Котва, от която искрите (индивидуалните души) се „спускат".

Ти прекара доста време в 5-та плътност, тази на Мъдростта и Светлината. Това беше главно заради прекомерно съчувствие, което не е лошо, тъй като състраданието е едно от основните неща, над които се работи в 4-та Плътност. Но, за да се „дипломира" някой от 5-та в 6-та плътност (Тази на Единението), той трябва да се научи да балансира между Състрадание и Мъдрост. Оттам и 6-та плътност е позната понякога под името Плътност на Състрадателната Мъдрост, поради това, че там се учи баланса между двете. Това предполагаше доста прераждания за теб, поради което ти вярно усещаш, че не си посещавал 3-та плътност от много отдавна.

В. „Аз не очаквах да се появя, защото преди това имах други ангажименти, но успях да дойда тук в последната минута. Едно от нещата, които си спомних е, че аз също съм тук с договор. Аз съм „приходящ", ако разбираш какво искам да кажа, така, че моето човешко семейство не е като мен. Аз прекарах доста време, пътувайки из различни плътности и помагайки там на разни революции".

О. Твоята интуиция ти служи добре, Шелби. Това не се отнася само за теб, но за цялата ви Групова Душа.

Кетцелкоатъл (твоят макрокосмос) през последните два цикъла работеше в 5-та Плътност с група от Алфа Кентавър, която преживяваше подобни проблеми с прекалено състрадание, за сметка на личната мъдрост.

Наскоро вие завършихте своя ангажимент там и бяхте нетърпеливи да не пропуснете славната възможност да бъдете част от тази Велика Жътва. Въпреки, че вашата Група, както казах, се научи да балансира Любов и Светлина и се дипломира във вибрацията на 6-та плътност на Единността, вие все още сте склонни към прекалена състрадателност и вместо да вземете нормалния период от време-пространство (вселена на антиматерията, където почиваме между инкарнации), вие предпочетохте да скочите на борда на вихрушката на 3-та плътност в този момент, за да помагате на вашите братя, съществата тук.

В. „Моят проблем е, че паметта ми е повредена и някои от нещата, които си спомних от предишен опит, не кореспондират с твоите думи. Аз съм срещал Луцифер и неговите генерали няколко пъти. Бих оценил всяка информация, която би ми изяснила това объркване, тъй като моите мисли са такава каша. Защото, аз знам какъв е моят път и чакам стартова точка, но не съм напълно наясно, какво, наистина, се случва тук. Благодаря ти за времето".

О. Наистина си се „срещал" с нас (Луцифер) преди, по много поводи. Ние сме работили заедно по много задачи, дадени ни от Съвета и Конфедерацията. Използвай своите комуникации по време на сън (идващи от твоя Висш Аз, а и друга информация от околни източници също бива автоматично „трансферирана"), за да се включиш в своята вътрешна, информационна банка. Започни да си записваш всичко, когато се събудиш и не се предавай, въпреки, че е трудно в началото.

Ще започнеш постепенно да осъзнаваш информацията, която се е „вляла" в твоя подсъзнателен ум. Когато станеш специалист в това и можеш да използваш сънищата като метод за вътрешна комуникация, помоли своя Безкраен Създател, да ти припомни за твоето време в системата Зета Ретикули. Тогава ще си спомниш нашия последен период, когато служихме заедно, надявам се, с много топли чувства.

За съжаление моят ангажимент тук приключва в петък, поради това едва ли ще имам възможност да комуникирам след това съобщение. Пожелавам ти всичко най-добро в твоето задание тук, приятелю, на теб и на Груповата ви Душа. Моля Безкрайния Творец да ви благослови и напътства. С нетърпение очакваме да ви видим „от другата страна", когато това велико пътешествие приключи.

Нашата Любов, Мъдрост и Мир ще бъдат с вас.

В. „Споменахте Алцион... Интересно е, че на Язовира Хувър има негова звездна карта. Има също компас, ограден от знаците на зодиака".

О. Наистина. Точно както в Холивудски продукции. Ние крием истината на открито. Това, което е предложено на човечеството като „научна фантастика", най-често, е, всъщност, научен факт.

В. „Какво наистина представляват крилатите статуи, поръчани от правителството на САЩ, пазещи входа на язовира? Има ли нещо общо от тази звездна символика там с вашата луциферианска/ извънземна/ равноденствена/ трансформираща адженда?"

О. Това всъщност е много просто. Забележете, че фигурата седи на пръсти и стъпалата сочат директно надолу към земята, а ръцете и крилете - директно към небето. Енергията на Живота протича в човешкия ум/тяло/комплексна душа от земята през стъпалата нагоре. Интелигентната енергия от Безкрайния творец протича отгоре надолу, през коронната чакра. Крилете представляват нашата (на Луцифер) наследствена Божественост. Ще видите също, че фигурата е седнала. „Мястото на нашата (на Луцифер) сила свързва Небесата и Земята и всички неща трябва да преминат през нас".

В. „Други въпроси, които имам и извинете ме, ако вече сте обяснили това. Тези кръвни линии, богати ли са както повечето предполагат или са на вид обикновени хора (известни личности, политици и т.н.) сливащи се с обществото, минавайки предимно незабелязани, но все пак допринасяйки към вашата кауза в по-едрия мащаб на нещата?"

О. Имената, които вие знаете, нямат истинска сила. Наистина, те „изглеждат", все едно, че имат голяма власт, в концепцията за власт на привързани към земята души. Нашето богатство прави милионите и милиардите на известни личности и корпоративни бизнесмени, като джобните пари на дете. Нашето богатство е Фамилно богатство, което се предава чрез поколенията през хилядолетия. Богатството е да знаеш дълбоко в сърцето си, че ти и твоят Безкраен Творец сте Едно. „Търси ти първо Царството Божие (Безкрайния Творец) и всички неща ще бъдат добавени към теб".

В. „Добре, част от въпроса може да бъде: знаят ли всички от тях, че са част от Фамилната кръвна линия или някои членове са неведоми за връзката, която имат? Биват ли информирани на определена възраст? Например, как и на каква възраст би ви било казано, че принадлежите към тях?"

О. Да, ако сте кръвна линия (Фамилия), вие сте родени в нея и вие сте отгледани по този начин. Няма друг начин. Искам да бъда ясен по темата за кръвната линия. Имената, които вие знаете, са от земна кръвна линия. Да, те имат своето място във Фамилията, но линията на Истинската Власт НЕ произхожда от тази планета.
 

В. „Намирам това за най-важното нещо, казано досега. Помага ми да разбера отговорите и на други въпроси, които зададох"

О. Радвам се. Може би е най-важното нещо, което съм споделил.

В. „За съжаление, неговото значение също облекчава НСР (Новия Световен Ред) от повечето обвинения".

О. Това зависи от вашата гледна точка. Облекчава ли Негативността, която сме поддържали толкова дълго? Не. Облекчава ли болката и страданията, които сме причинили и причиняваме на тази планета? Не. Облекчава ли факта, че ние затваряме Края на нашата Игра и скоро открито ще се появим и предложим публично „спасяването" на провалилите се политически и финансови институции с нашето почитаемо Лидерство? Не. Означава ли това, че трябва да се предадете на Негативността? Не.

Облекчава ли това факта, че ще трябва да изживеем цял Цикъл в Кармична реституция, за да балансираме този живот, прекаран в Негативност? Не.

Означава ли, че вие трябва да използвате Негативността като инструмент, какъвто е, който да ви покаже това, което не сте? Да.

Помнете винаги, че това е красива Игра, която играем тук и заедно създаваме с нашия Безкраен Създател. И че „зад сцената" (между животите) ние сме най-добри приятели и никой никога не „умира" наистина и никой наистина не „страда", освен в Играта. Играта НЕ е реалност. Реалността е Реалност и вие имате силата да изразите вашата реалност в Играта, щом се научите как се прави.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.