вторник, 31 декември 2019 г.

Той Говори. Сензационните разкрития на един посветен - 15


В. „Познато мнение в Християнството е, че най-хитрият номер на Сатаната е, да убеди светът, че не съществува. Мисля, че има християни, които ще погледнат какво сте написали и ще го видят като изкусна уловка да направите дяволът да изглежда добър".

О. „Сатаната" е човешка измислица. Просто персонификация, която сте дали на всичко негативно, което е съществувало на тази красива планета. Вие не знаехте кого да „обвините" и като не можахте да вникнете в себе си и поемете сами някаква отговорност, „Сатаната" бе измислен, за да оправдаете собствените си деяния.

В. „Много от моите приятели и семейството ми са християни и те биха си помислили същото. Как въобще, бих могъл дори да се опитам да представя тази информация на човек с такива убеждения? Аз не съм тук да „разпространявам вашето евангелие", но определено бих искал да споделя това с някои приятели".

О. Как да представите нещо на някого, който дори няма желание неговата вяра да бъде предизвикана?

Те ще повярват на каквото искат да повярват и нищо, което вие или аз можем да кажем, не ще има значение. Когато структурата на една система-верую стане толкова хитра, че да се просмуче на подсъзнателно ниво, единственият начин това да се промени, е чрез „мистично преживяване" или личен пример. Демонстрирайки „друг начин", начинът на живот на „друг", който човек не може да не забележи, че е „някак различен" за тях. Как да достигнете до такива хора? Само с личен пример.

В. „Казвайки това, мога ли да сгъстя написаното като един дълъг пост в моя блог? Бих искал да знам, че няма да наруша моето съгласие, като потребител тук Също, искам да съм сигурен, че няма да имам посещение от мъже в черно, ако направя това".

О. Това е забавно. Благодаря за шегата. Да, повече от добре дошъл сте да разпространявате тази презентация където поискате. Единственото нещо, което ще помоля, е да се уважава моето желание и се копират само съобщенията. С други думи, не включвайте всички тези жалки дискусии. Ако искате да представите това съобщение на други, моля уважете моето (нашето) първоначално намерение, че съобщението е представено като „цяло". Когато казах в интродукцията, че се нуждая от „условна вяра" и „отложено съждение", ясно обясних, защо искам да е така.

Не ме интересува въобще дали хората биха ми повярвали или не. Аз не очаквах, че много хора ще повярват така или иначе. Но това, което желая, изисквайки по-горното е, за да може съобщението да бъде предадено изцяло, с всичките искрени въпроси, на които отговарям и веднъж щом процесът е приключил, може да кажете, каквото искате, за това колко е фалшиво всичко и че вярвате или не вярвате.

Мога да си позволя да изпростея за кратък момент - не ми пука колко злъч и презрение може да се изсипе върху нашето съобщение или колко много безполезни вербални атаки могат да бъдат изстреляни срещу неговия куриер. Съобщението ще достигне до всички онези, за които е предназначено и точно така и трябва да бъде. Това е, което Създателят иска. Тези, които имат уши да чуят, очи да видят и сърце да усетят, ще чуят съобщението и посятото семе ще порасне силно и здраво в такава плодотворна почва като тази.

Затова моля, ако уважавате това, което съм споделил тук и любезността, с която съм го поднесъл, ако искате да го копирате, копирайте само моите постове. Те и без това съдържат цитирани въпросите, на които отговарям така, че няма нужда от други постове, ако искрена презентация на съобщението е това, което искате да отнесете със себе си.

В. „Благодаря ви за публикуването на една от най-интересните информации, които съм чел. Аз съм малко луд и препускам из интернет в търсене на конспиративни теории, алтернативни новини, НЛО видео и подобни. Не мога да кажа, че съм напълно склонен да повярвам на това, което казвате, но определено резонира с мен".

О. Няма защо и на свой ред ви благодаря, че сте чели с отворено съзнание.

Никога не бих поискал или очаквал да „купите" това, което аз „продавам", ако сте забелязали, съм заявил през цялото съобщение, че последното нещо, което искам, е някой сляпо да ми повярва или да го вземе за чиста монета.

Както казах, това е просто още един от дългата поредица катализатори, с които вашият Безкраен Създател ви снабдява в течение на историята. Катализаторът не е, за да му вярвате. Той е предизвикателство към това, което „мислите", че знаете за реалността. И това е всичко, което му е отредено да бъде.

Както винаги, как вие отговаряте на катализатора, изцяло зависи от вас. Точно, както и трябва да бъде.

Благодаря ви много за вашите интелигентни и проницателни въпроси. Дали осъзнавате или не, вие имате огромен принос към тази презентация.

Пожелаваме ви всичко добро и молим Безкрайния Създател да ви благослови и напътства.

В. „Х_X изложи невероятно добре написана информация - почти сякаш се изля от неговото/нейното същество върху темата".

O. И това е, може би най-проницателната реализация в това изложение досега.

Това също ми позволява да отговоря на един по-ранен въпрос, за който подсказах, че ще напиша подробно по-късно, когато отговорих на вашето наблюдение.

Съобщението наистина „извира от моето Същество" върху страниците.

Споменах преди, че моята роля във фамилията е тази в Духовната Дисциплина.

Един потребител направи всички възможни предположения за това, каква е тази роля и в процеса се отклони доста далече от целта.

Както казах преди, всичките „Силови Линии" (извънземни кръвни линии), които съставляват „Вътрешното Светилище" (или "Hidden Hands", „Скрити ръце") на Фамилията имат определени способности, които инкарниращите се в 3-та плътност не притежават (дори и другите от нашата фамилия, кръвните линии, които вие знаете). Една от тези способности, е да разбираме нашето цяло инкарнационно „минало" с фокусирана концентрация.

Има широка гама от задачи за изпълнение, които позволяват на нашата Фамилия да функционира ефикасно и всеки от нас специализира в определена област на дисциплини, за да може „корпусът" на Фамилията да работи като една добре смазана машина.

Моята област и това, над което прекарвам по-голямата, активна част от времето си, е това на Духовността. НАШАТА Духовност, не тази на хората от Земята. Някои, под мен, се занимават повече с тази област.

Аз мога да бъда сравнен със „свещеник" или „пастор". По същия начин, както вашите религиозни и духовни учители имат отговорността да „слушат" гласа на техния Създател и да предават неговите съобщения, така правя и аз.

Аз съм активно ангажиран с тази роля вече много, много години. Станало ми е втора природа. Всъщност, по-точно, станало ми е първа природа. Голяма част от моята роля е да съм постоянно в състояние на възприятие на нашата Групова Душа, Луцифер. Ето защо, вие сте забелязали, че аз често се изразявам с „ние", дори когато говоря от първо лице. Това е станало естествено за мен. Аз прекарвам повечето от времето си говорейки с моята Фамилия като Луцифер, перспективата на Груповата Душа.

Когато говоря оттук нататък, не съм аз, (Индивидуалната искра - Душа), който говори с вас, а по-скоро, ако искате по-добро описание (защото е далеч от точното), може да кажете, че на практика аз съм „ченълинг" на Луцифер. Затова тази дискусия протича толкова лесно. Както някои са забелязали, шансовете аз да съм прекарал каквото и да е огромно количество време „проучвайки" целия този материал, за да „заблуждавам" с него и представям ден след ден с този гладък метод, в редовни, дневни сесии, макар предполагам да е много далечна вероятност, е на практика невъзможно.

За тези, които са достатъчно отворени да приемат горното обяснение, сега знаете защо и как е направено. Аз не говоря от свое име, а по-скоро от името на този, който ме изпраща, моят личен Създател, Луцифер. Аз знам и съм изпитал това, което той знае и е изпитал, защото есенциално ние сме Едно и също Същество.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.