четвъртък, 19 декември 2019 г.

Той Говори. Сензационните разкрития на един посветен - 8


В. „Намирам за трудно да повярвам, въпреки, че вие отговаряте и информирате по много ерудиран начин, доста интригуващо е"...

О. Това е добре. Аз не искам да ми вярвате сляпо. Твърде много хора на тази планета прекарват времето си, мислейки и правейки неща, за които други казват, че са верни.

Това, което аз искам, е моите думи да бъдат катализатор за вас. Това дойдохме да правим тук. Ако моите думи ви накарат, макар и за кратко време, да спрете и оцените това, което „мислите", че вече знаете за природата на Живота и приемате като даденост, че е истина (само защото „всички други вярват в това") то моето време не е прекарано напразно. Моето желание е да станете Автентично Човешко Същество, мислейки, чувствайки и решавайки сами, кое „усещате" като Истина за вас. Пожелавам ви всичко най-добро във вашите дерзания.

 



Сесия 3

Добре, „Ниско Ниво Масон", казах, че няма да ви отговарям повече, но има няколко важни аспекта от последния ви въпрос, които могат да бъдат разгледани.

В. „Вие не можете да осигурите дори едно доказателство, че това не е измама, въпреки, че би било изключително лесно да го направите, ако бяхте този, за когото се представяте".

О. Няма, не - не мога. Голяма разлика!

Това не е предвидено да бъде урок за доказване на предсказания.

Ако вие си мислите, че щеше да ми се повярва сляпо или исках това да стане, много бъркате. Бих бил разочарован, ако случаят беше такъв, защото не бихте научили нищо от моето време тук (Не вие лично, а всички, по принцип).

Моята задача тук, както и инкарнирането ми на тази планета в продължение на хиляди години, е било да осигурявам катализатор. Да ви накарам да мислите (отново, не вие лично, а по принцип).

Ако ви дам „доказателството", което търсите, ако предричах неща и утре те се случат пред очите ви, хората биха взели всичко, което казвам, за евангелие (истина). Това би било трагедия, защото не бихте научили нищо сами.

Не става въпрос за мен. Аз съм само куриер. Всичко е за вас (отново говоря по принцип) и какво вие правите във връзка с катализатора. Запитайте се, какво „мислите" за реалността. Търсете Безкрайния Творец във вас и го помолете за напътствие.

„Помолете и ще получите. Търсете и ще откриете. Почукайте и ще ви се отвори".

В. „Аз съм 32-ро ниво масон, въпреки, че ако бяхте наистина от кралска кръвна линия, щяхте да знаете, че това не означава нищо".

О. Ако вие наистина сте достигнали нивото на „Върховния Принц на Кралската Тайна" чрез „Scottish Rite"1 (Скотски райт) или това на Ордена на „Рицарите Тампелиери", чрез „York Rite"2 (Йоркски райт) и не сте бил научен на Истините за Сътворението, то тогава би ми било наистина интересно да знам, коя масонска ложа сте посещавали, тъй като много бих искал да разговарям с вашия настоящ, Почитаем Глава. Разбира се, аз напълно ще разбера и уважа, ако не искате да направите такова лично изявление публично.

Това, което казахте в друго изказване, че има само 3 степени, е истина, за тези, които посещават Синята или Магьосническата ложи, въпреки, че както се изразихте, сте 32-ра степен, предполагам принадлежите или към Шотландския орден или към еквивалента, Йоркски Орден.

Надявам се да присъствам лично на събитието, в което ще бъдете иницииран (прогресирате) отвъд 33-та степен. Искам да бъда натоварен със задачата, лично да ви представя на Луцифер. Очаквам да кажете пак, че няма по-нататъшен прогрес след 33-та степен. Е, ако сте късметлия, ще има приятна изненада, запазена за вас някъде по тази линия. Наистина се надявам да стигнете дотам.

В. „Това, че повтаряте фалшива конспиративна теория, показва, че сте тук да мамите".

О. Думата „фалшив" винаги ме разсмива. Някои хора смятат, че като подхвърлят думата „фалшив" насам-натам, това означава автоматично, че нещо е фалшиво. Голяма част от „фалшифицирането" има повече дупки, отколкото самите „конспиративни теории" и е с цел запушване на устата. Достатъчно кухо, колкото да помогне на онези, които не искат истината да бъде истина, да продължат да вярват, че не е истина, така, че да могат да си заровят главите в пясъка за по-дълго.

Няма значение, сега трябва да наблегна на въпросите на хората с отворено съзнание. Оставям ви с моите уважения, продължавайте добрата работа.



В. „Всеки път, когато има тенденция към влошаване в света, излишък от гурута се появява с привлекателни малки книжки и семинари, да ни грабне от унинието и ни върне обратно, на правия път"...

О. Обожавам начина, по който това винаги действа.

В. „Когато намерите стойност в скалата, ще намерите съкровището в себе си и в другите".

О. Едва доловима и многоизмерна истина, действително.

В. Понякога, през живота си съм опирал до молитви, някои формални, някои - не, с наистина изумяващи, почти моментални физически резултати. Приел съм тези резултати присърце, като лично доказателство, че висша сила или сили могат да отвърнат смислено поне на мен и може би на всеки. Но, не отричам възможността, това да са били съвпадения. От позицията на вашето предимство, бихте ли хвърлили светлина върху този феномен?"

О. Няма такова нещо като съвпадение. Нищо не става случайно.

Животът е постоянен процес на комуникация с нас. Само, дето хората са твърде заети да го забележат.

Нашият Безкраен Творец копнее, бленува да бъде с нас. Всъщност, той е по-близо, отколкото някои биха повярвали, вие просто не го забелязвате. Като го отминавате на улицата всеки ден, когато ви дава рестото в супера, когато я слагате в леглото с целувка за лека нощ, когато го смачквате в ъгъла на банята, където си е направил паяжина. Когато няма никой друг в стаята освен „вас".

Главната причина, поради която „молитвите" на хората остават неотговорени е, защото те не вярват искрено, че ще им бъде отговорено.

Няма нужда да имате „вяра" в нашия Безкраен Творец, просто му се доверете. Най-мощната форма на „молитва" е изразяването на благодарност. „Защото преди да поискаш, аз вече съм ти дал". Изразяване на благодарност е, всъщност, осъзнаването, че нашият Безкраен Създател ни е дал, каквото е обещал и да бъдем благодарни за това, дори преди да сме видели резултатите. Колкото повече се доверяваме на нашия творец, толкова повече резултати ще има.

Животът ни дава това, което ние очакваме, че ще получим (Защото всички мисли са креативни). Ако се събудим и очакваме да имаме лош ден, най-често точно това ще се случи.

Но запомнете, че това работи двупосочно.

В. „И този ще да е една от куклите на конци, ново име, мнение по темата и маниер на инструктор, създаден да му/й придаде аура на правдоподобност."

О. О, драги, ти наистина ставаш все по-отчаян. Всеки Админ има властта да види, дали използвам много акаунти. Нямам абсолютно нищо против админът да каже, ако е така. Защото не е така. Два акаунта ще бъдат показани, "Hidden-Hand", този, за който не получих потвърждение и този "Hidden_Hand", за който получих потвърждение и използвам. Моят Безкраен Създател ми е дал единствената правдоподобност, от която имам нужда или искам.

В. „Скрита ръка", с удоволствие чета написаното от вас, ако не за друго, то поне заради необикновения факт, че не е пълно с пропуски от рода на неграмотно списване, лоша граматика или типографски грешки. Може ли най-уважително да ви предложа да изберете друго място за вашата мисия следващия път. (Аз харесвам Проект Камелот). Във всеки случай, все още чета с отворено съзнание, но скептичен ум".

О. Благодаря ви. Ние знаем за Проект Камелот. Те вършат забележителна работа. Въпреки, че не знаех, че имат форум, ако това е, което предлагате. Не е мой домейн, наистина, да се занимавам с интернет. Рядко имам време дори да си позволя да съм в нета. Радвам се на връзката с други хора, която кибер-пространството ми осигурява.

Е, ако ви се занимава или може би други, ако вие нямате време, ще съм щастлив някой да представи този топик (минус „прекъсванията") така, че съобщението да се появи като поток от въпроси и отговори и го публикува ведно, ако има желание. Както споменах преди, избрах АТS, защото бях информиран, че е един от форумите с висок рейтинг на интелигентност измежду членовете му. Като цяло, от моя опит съм склонен да се съглася с това. Въпреки, че ако смятате, че би било от полза за Камелот, моля, чувствайте се свободни да разпространите това съобщение. Колкото повече хора достигне, толкова по-добре.

В. „Скрита ръка", един въпрос за вас. Имам много редки сънища напоследък, но снощи имах един, който ме накара да ви задам въпрос. Намирам за удивително, че измежду всички топици, които вселената може да предложи, ми предлага именно този."

О. Нищо не става поради шанс, господине, нищо.

Сънищата са ключов метод, който нашите души използват да разговарят с нас. Съзнателният ум е твърде зает и отвлечен през повечето време, да чуе какво казва духът. Затова по-често избира подсъзнанието.

В. „Скрита ръка", цял живот търся отговори на въпроси наблизо и надалече. Когато чета думите ви, съм подтикнат отвътре да изследвам тяхното цялостно значение и истинност. Принуден съм да ги разгледам подробно. И съм задължен да ги сравнявам с истината в мен."

О. Именно това трябва да направите. Още веднъж бих ви окуражил да НЕ приемате сляпо това, което казвам като „истина". Никога не съм имал намерение някой да направи такава грешка в съждението си. Това не идва да каже, че моите думи не са истина, а че всеки трябва да ги претегли, да рефлектира върху тях и да реши за себе си, в светлината на собствената си интуиция и дълбоки чувства, дали тези думи се „усещат" като истина или не.

В. „Сега зависи от всеки от нас да погледне истината, която носи в себе си и реши, кой и какво всъщност е той и какви принципи имаме наистина".

О. Амин.


1Scottish Rite (Шотландски, Скотски райт) - клон в масонството.


2York Rite (Йоркски райт) - клон в масонството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.